Skočiť na hlavný obsah

AKO POŽIADAŤ O STATUS ERASMUS+ ŠTUDENTA

Každý študent, ktorý má záujem o Erasmus+ mobilitu musí:

  • Kontaktovať katedrového koordinátora pre program Erasmus+ s cieľom získať prvotné informácie (výber prijímajúcej inštitúcie, predmetov);
  • Pripraviť potrebné dokumenty k výberovému konaniu (zoznam dokumentov je uvedený v Usmernení dekana TU FZaSP pre ERASMUS+);
  • Aktívne sa zúčastniť na výberovom konaní;
  • Postúpiť požadované a podpísané dokumenty na Oddelenie pre vonkajšie vzťahy a mobility TU;
  • Pred odchodom cca týždeň kontaktovať katedrového koordinátora pre program Erasmus+ a Referát pre študijné záležitosti a informovať ich ohľadom odchodu na mobilitu.

Aby bolo zabezpečené efektívne využívanie prideleného finančného grantu je potrebné získať minimálne 20 kreditov z absolvovaných predmetov za semester (to len v prípade, ak ide študent na mobilitu- štúdium).  Ak nebude dodržaná táto podmienka, mobilita nebude úspešná a bude potrebné pristúpiť ku kráteniu prideleného finančného grantu.